Blogger Tricks

2014-01-01

Matakiterani

Във всяка минута
се крие възможност за преобразяване;
всеки миг носи зародиша на промяна към по-добро.



Животе, ето го обещанието ми към теб:
Ще бъда верен на сърцето си.
Ще отстоявам мечтите си.
Ще преплувам всички океани и ще поглъщам с очи
чудния свят, в който живея;
ще скъпя всяка секунда като съкровище,
което не заслужвам.
Ще дишам дълбоко
не само за да изпълня гърдите си с въздух,
а и за да се опия
от вълшебствата и загадките около мен.
Ще вървя по своя път, а другите
да мислят каквото щат.
Аз чертая съдбата си,
и не ще изменя на сърцето си.
И на собственото си щастие.

Животе,
има още:
Когато настане времето
за последния ми дъх,
за последната вълна,
за последната мечта,
ще ти се усмихна - приказни Животе мой.
И с усмивката ще ти се отплатя
за всичките ти
щедро подарени мигове.
Това е обещанието ми към теб,
Безценен,
Единствен.
И неповторим.
Великолепен,
Живот мой!

"Славеят", Серхио Бамбарен